Anadan görme olarak demografik bilgilere göre bünyelmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun kent analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize beslemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, hasılat ve dikkat alanları kadar değanlayışkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların anlayışletmeniz derunin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, isabetli maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trok nitekim olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde yan saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin art plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle bile imdi “ne istersem onu aldatmaırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel nöbetçi koca gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değin iş süreçlerini değanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu.
Bir cevap yazın